Monday, May 11, 2009

Bila mereka mula...

slm..
stlah kian lama tdk mnyibok kn dri di ruangan ini,meh cni aku bg entry hot punya..
hehe..hot xhot sgt la..kiranya suam kot..
ini pasai mereka2 ini..
nk tau dak,baru2 ni aku lik kg..ade mjlis tahlil utk arwh tok wan..
ctenya psl mereka2 ini la yg xreti dok diam mengata jga tepi kain org..
ha?ape kaitan mereka ni ngn majlis tahlis??
ni nk ceta..
cetanya lbh krg mcm pepatah 'pijak semot pon xmati'..
fhm kn maksod nye..depan kita bukan main manis mcm coklat,tp kt blkang aduhai TUHAN je yg tau..aku cte lbh2 nt dikata aku ni yg mengata..
bukan tau tau..aku cuma nk protes jek sikap mereka ni yg xmenghormati majlis..
Yg tiada sudah tentu tiada,yg kita ni sempurna lg kt muka bumi ni xreti2 lg?
reti ape?ha..lu fikirlah sendri..

p/s;percaya pd hukum karma.bila kna kt btg idong depa bru tau cmne rsanya!

2 comments:

iNsaN BiaSa said...

hobi diorg tu yang..cuba soh bercerite psl hal diorg sndri..maunya nak..??haha..

AbdulWaheeD said...

ekekeke 2laaa pasal